Total Pageviews

Monday, July 25, 2011

Tolong jangan bunyi bila.....


Telefon..... tolong jangan bunyi bila:
- time aku nak masak esp. menumis kau berbunyi.... rosak lauk aku
- time aku baru nak masuk bilik air esp tengah gosok gigi
- time aku drive esp masa nak masuk simpang, tak koser nak  layan
- time aku baru nak 'terlayang',  tadi masa aku celik apa sal kau tak nak bunyi
- time aku mengajar, nanti anak murid nampak telefon aku yang dah boleh buat tukun tiruan tu
- time aku tergesa-gesa nak keluar rumah sebab dah terlambat, time tu lah kau nak bunyi
- time aku tengah solat, terganggu konsentrasi aku
- time mesyuarat, nampak aku pulak cam tak sopan, bukan salah aku pun
- jangan missed call lebih 5 kali, itu konpem aku tak bawak enpon, atau bateri dah meninggal atau enpon tinggal dalam keta, jangan harap aku nak berpatah balik ambik enpon, buang tenaga.
- kalau kau tak bunyi langsung pun tak ada hal, ngeh ngeh

No comments:

Post a Comment